The Jackbox Party Pack 7
Fem nye fantastiske partyspil, der leverer sjov og ballade! 1. Tredje spil i sig hvad som helst-serien, Quiplash 3 (3-8 spillere). Få masser af sjov ud af at give de skøreste svar. 2. Spillet med samarbejdspostyr, The Devils and the Details (3-8 spillere). Kan du overleve hverdagstorturen i et menneskeliv? 3. Tegnekampspillet Champ’d Up (3-8 spillere). Kan du vinde over storfavoritten? 4. Det spontane talespil Talking Points (3-8 spillere). Bare bliv ved med at tale, uanset om det giver mening. 5. Quizspillet om popkultur Blather Round (2-6 spillere). Det er en hyggelig og sjov oplevelse. Spil på telefoner, tablets eller computere. Der er ikke behov for ekstra controllere! BEMÆRK: The Jackbox Party Pack 7 fås kun på engelsk. BEMÆRK: Spillet er et lokalt spil for flere spillere, men kan også bruges via streaming med fjernspillere.