The Jackbox Party Pack 10
Bliv en festlegende med The Jackbox Party Pack 10. Start festen Den populære franchise vender tilbage med 5 nye selskabsspil i én hylende morsom pakke. Genforening? Firmafest? Hænger du ud med vennerne? Der er et spil til alle og enhver lejlighed, lige fra strategi til tegning, paratviden og musik! Spil på din telefon eller tablet - der er ikke behov for nogen særlig controller. Spillene kan have op til 9 spillere og 10.000 tilskuere. Er du klar til at gå globalt? Alle Party Pack 10-spil kan spilles på engelsk, fransk, italiensk, tysk eller spansk. Vælg spil Tee K.O. 2 (tegning, skrivning): I Tee K.O. 2 skal du tilbage til T-Shirt Island, hvor de mest hærdede krigere i verden dyster i en dødbringende kampturnering. Fingeren, du tegner med - ikke knytnæven - afgør hvem der vinder! FixyText (skrivning, teamwork): FixyText er det vilde vesten inden for tekstredigering. I dette kaotiske spil er alle med i en gruppechat og skriver løs på samme tid for at komme med den mest bemærkelsesværdige udtalelse. Og der er ingen slettetast. Tag den, autokorrektur! Hypnotorious (skjult identitet, rollespil): Hypnotorious er et spil med hemmelige roller, foreløbige alliancer og selvfølgelig fjollede svar på tåbelige spørgsmål. Hvem er på din side? Timejinx (paratviden): I Timejinx er du en tidsrejsende fra fremtiden, der skal deltage i en quizaften med meget på spil. Red din nuværende tidslinje ved at svare på spørgsmål om fortiden. Dodo Re Mi (musik, teamwork): I Dodo Re Mi er din telefon dit instrument. Du og din flok skal lave musik sammen for at undslippe den sultne jungleplante.