The Jackbox Party Pack 9
Om Jackbox Party Pack 9 Hermed kommer den niende del af den populære festpakke-franchise, du kender og elsker! Uanset om du er sammen med dine venner, nyder en happy hour, prøver at gøre ferien mindre akavet eller leder efter dit næste spil at streame, så er Jackbox Party Pack 9 her for at sætte gang i tingene. Nemt og enkelt. Du har ikke brug for yderligere controllere til yderligere spillere - alle bruger deres telefoner eller tablets til at spille! Spillene understøtter op til 10 spillere og 10.000 tilskuere, der kan deltage og påvirke spillets resultat. Dette spil understøtter ikke online matchmaking, men kan stadig opleves eksternt ved hjælp af livestreamingtjenester eller videokonferenceværktøjer. Om hvert spil Fibbage 4 (2-8 spillere) - Det sjove bluffe-festspil er nu tilbage med en helt ny Final Fibbage, videospørgsmål, fanindsendte spørgsmål og Fibbage Enough About You-tilstand! Det er et spil der er så populært, at vi besluttede at give det en 4'er. Quixort (1-10 spillere) - I denne trivia-sorteringsfabrik skal du samarbejde med dit team om at sortere nedfaldende svar i den rette rækkefølge, før de rammer gulvet! Eller spil i singleplayer-tilstand og se, hvor mange blokke du kan sortere, inden spilområdet fyldes op. Det er lige så nemt som at sige A, C, B! Junktopia (3-8 spillere) - En mærkelig troldmand har forvandlet dig til en frø! Lav sjove baggrundshistorier om mærkelige genstande, og få dem derefter vurderet. Spilleren med de mest værdifulde genstande bliver til et menneske igen! Nonsensory (3-8 spillere) - Professor Nanners er kommet for at teste din NSP (ikke-sensorisk opfattelse) i dette tegne-, skrive- og gættespil! Hvor tæt kan du komme på at gætte, hvor en anden spillers spørgsmål rangerer på den mest fjollede skala? Roomerang (4-9 spillere) - Udvikl din indre reality-tv-stjerne i et forsøg på at komme til tops! Svar på spørgsmål, kæmp og spil rollespil for at undgå at blive stemt ud. Men frygt aldrig, når du er ude, bliver du lige pludselig roomerang-et tilbage midt ind i dramaet!