RIDE 5
Start motoren, og gør klar til at drøne ud på banen med RIDE 5. En adrenalinfyldt spiloplevelse – så autentisk, at det føles som om, at du faktisk suser afsted i halsbrækkende hastighed. Find dine favoritmotorcykler, og tjek de nyeste i det ultimative motorcykelspil! Kør ræs på mere end 35 baner, og saml flere end 200 motorcykler fra verdenskendte producenter – hvert element er designet til, at det føles, som om du kører på en rigtig motorcykel. DET ER LANG VEJ Det er ikke bare fart, der afgør motorløb - spiltypen Endurance belønner udholdenhed og strategi. Tid er ikke længere centralt, når du drøner afsted af hjertens lyst med mulighed for at gemme, gå ud og vende tilbage senere. Bare sørg for at holde øje med brændstof og pitstops - disse hjælpemidler kan hurtigt blive dit værste mareridt! FRA NUL TIL HELT Start i dit værksted, stig på ranglisten og bliv verdens bedste kører i den nye Career-spiltype. Kør ræs imod stadigt bedre rivaler - virkelige forhindringer, der stiller sig imellem dig og målstregen. Lær, hvordan du behersker forskellige motorcykler og håndterer alle situationer. Det bliver nu ikke let ...Vejen til sejr er spækket med udfordringer, og det er op til dig at afgøre, hvilken vej du tager – jo større udfordring, jo større belønning! VIND UANSET VILKÅRENE Lige meget hvor god, du er, er der altid én faktor, du ikke kan kontrollere: vejret. Klar blå himmel kan forvandles til silende regn og tilbage til solskin igen, og skyer vil følge dig, når du drøner rundt i kurverne, så din udsigt og landskaberne kan ændre sig hele tiden. Du vil skulle håndtere uventede situationer og bruge dine evne til at tackle både våde og tørre forhold – de forbedrede fysiske omgivelser giver en endnu mere virkelighedstro oplevelse! TEST. LÆR. KØR. Ikke sikker på linjerne eller hvornår du skal smække bremsen i? Brug de nye kørselshjælpemidler, og få tilpasset hjælp, når du mest har brug for det. Lær, hvordan du bedre håndterer motorcyklen, og få staldtipsene, så du bliver den bedste kører, du kan være. TAG STYRINGEN Du kan kende en sand motorcykelkender ikke bare på motorcyklen, men også på deres værksted – saml dine favoritmodeller, og tilpas dem efter dit eget hoved. Del dine designs med andre spillere, og vis din stil frem! Lad dig ikke kun indfange af kosmetik. Med Race Creator kan du bygge et endeløst antal scenarier, lige fra enkeltløb til hele mesterskaber, og vælge dine motorcykler og baner samt fungere som løbsdirektør med dine egne regler. MÆRK KONKURRENTERNE Skærmdeling er tilbage! Nu kan du udfordre en ven og vinde live! Og hvis du vil vise verden, hvad du er værd, vil Endurance-løbene virkelig teste dig, nu endnu mere nervepirrende med Crossplay-funktionen.