RIDE 5 - Short Track Pack
RIDE 5 - Short Track Pack indeholder: - Husqvarna FS 450 (2022) - KTM 450 SMR (2022) - Italjet Dragster 200 CC (2022) - Italjet Dragster 200 CC Racing Modified (2022) - TM SMX Supermotard Competizione (2022) - Bane: Blue Wave Arena Korte baner såsom Blue Wave Arena handler kun om én ting: svæv! Find vej i supermotard-verdenen på forrygende eksemplarer såsom 450 SMR: den blå saddel og den orange ramme gengiver den genkendelige KTM-stil, og dens 63 hk hev sejren hjem ved 2022 AMA Supermoto. Slip kræfterne løs på banen med Husqvarna FS 450 uden at ofre noget på præstationen! TM SMX Supermotard Competizione er det perfekte eksempel på en "løbsklar" motorcykel – optimeret til banekørsel. Hvis du foretrækker sportsscootere, er Italjet Dragster 200 CC og dens Racing Modified-udgave designet efter samme model som naked-superbikes – de bringer begge en masse adrenalin til banen! Denne DLC er inkluderet i RIDE 5 - Season Pass.