RIDE 5 - Racing Icons Pack
RIDE 5 - Racing Icons Pack indeholder: - Bimota BB3 (2014) - BMW S 1000 RR (2015) - BMW S 1000 RR - Racing Modified (2015) - Kawasaki Ninja ZX-6R (2004) - Suzuki GSX-R 1000 K5 (2005) - Bane: Estoril Med Racing Icons Pack kan du køre ræs på en bane, som har været vært for mange mindeværdige løb, Estoril. Motorcyklerne i pakken er legendariske! For eksempel Suzuki GSX-R 1000 K5, som vandt verdensmesterskaberne i Superbike i 2005 og redefinerede, hvad en maxibike kan. Eller Bimota BB3, der kun findes i begrænset oplag, med en 4-cylindret motor og de bedste komponenter fra 2014 og den ikoniske 636cc Ninja ZX-6R, som Kawasaki brugte til at sikre sig en plads i historiebøgerne med 600 supersports. Med et skarpt og moderne design introducerede BMW S 1000 RR en motor, som trives allerbedst i høje hastigheder. Dominér løbet med denne sportsbike og Racing Modified-versionen! Denne DLC er inkluderet i RIDE 5 - Season Pass.