RIDE 5 - Free Pack 01
RIDE 5 - Free Pack 01 indeholder: - Kawasaki Z 1000 (2006) - Suzuki GSX-S 1000 (2018) Test dine evner med to lynhurtige naked motorcykler, der kombinerer kraft og fantastisk styring! Med slankt og minimalistisk Sugomi design sætter Kawasaki Z1000 de to ikoniske versioner fra 1984 og 2003 tilbage på asfalten med et moderne design, som giver en endnu dynamiske og sporty oplevelse. Og du skal ikke undervurdere den skarpe Suzuki GSX-S 1000 – Den fircylindrede motor bærer dig til sejr på snævre bjergveje og listige baner, hvis du kan styre den.