RIDE 5 - Free Pack 05
RIDE 5 - Free Pack 05 indeholder: - Suzuki GSX-R600 (2009) - Yamaha YZF-R1 (2004) Nogle foretrækker manøvredygtighed og tilpasningsevne, som det ses i Suzuki GSX-R600 – en mellemstor sportsmotorcykel, som er velegnet til både bane- og vej-kørsel. Andre ønsker adrenalin og kraft frem for alt. Yamaha YZF-R1 overrasker med sine lynhurtige præstationer på 998 cc og en straight-4-motor!