Mortal Kombat XL
Et af de bedste spil fra 2015, nu i XL! Fuldend Mortal Kombat X-oplevelsen med nyt og tidligere udgivet indhold. Indeholder grundspillet og nye spilbare figurer, såsom Alien, Leatherface, Triborg og Bo’Rai Cho. De tidligere udgivne figurer inkluderer Predator, Jason Voorhees, Tremor, Tanya og Goro. Indeholder også den nye udseendepakke Apocalypse Pack.