Samurai Pack
Samurai Pack indeholder tre nye karakterhuder, der nyfortolker favoritkarakterer fra Mortal Kombat X som Imperial Samurai og Ronin. Samurai Pack indeholder karakterhuder til Ronin Kenshi, Samurai Shinnok og Jingu Kitana. Ejere af Kombat Pack får forhåndsadgang og skal ikke købe separat.