Leatherface
Leatherfaces umættelige sult har bragt ham vidt omkring. For nylig gik han gennem en snurrende, lilla portal og befandt sig pludselig i en ny verden. En verden befolket af en masse sære væsner, som er lige til at spise. Med hjælp fra sin trofaste motorsav bruger Leatherface nu sin tid på at slagte de mægtige krigere, der vover at stille sig i vejen for ham.