Alien
Xenomorphs ankom til Outworld for længe siden, men de slumrende æg, som de efterlod, er først blevet fundet for nylig. Lederen af en Tarkatan-patrulje samlede en af de læderagtige kugler op, som pludselig åbnede sig - og æggets indholdet sugede sig fast til hans ansigt. Senere brød Alien-afkommet gennem den uheldige Tarkatans bryst - med egenskaber fra både Xenomorph og vært. Væsnet strejfer nu omkring i Outworld på jagt efter flere værter. Med sin ufattelige styrke og dyriske vildhed er Alien næsten ustoppelig.