Bo' Rai Cho
Kombat-mesteren fra Outworld har altid haft forståelse for Earthrealms kamp. Derfor har han brugt det meste af sit liv på at træne Earthrealms krigere i Mortal Kombat. Hans mest berømte elever er shaolin-munkene Kung Lao og Liu Kang. Nu tager han sin kampekspertise med ind i arenaen for at bevise sin overlegenhed i forhold til alle de andre modstandere.