Indeholder det komplette spil Marvel vs. Capcom: Infinite og Character Pass. Det episke sammenstød mellem to historiske universer er tilbage med Marvel vs. Capcom: Infinite – den næste æra af den højt anerkendte action-kampspilsserie. Marvel- og Capcom-universerne kolliderer som aldrig før, når ikoniske karaterer slår sig sammen i action-fyldt spiller mod spiller-kamp. Ultron Sigma har påbegyndt udryddelsen af alt biologisk liv. Mod alle odds rejser helte sig fra dyndet, danner nye alliancer og står sammen over for den ultimative trussel, og deres eneste håb hviler på de kraftfulde Infinity Stones.