Marvel vs. Capcom: Infinite - Sigma
Tilføjer Sigma som spilbar figur på dit Marvel vs. Capcom: Infinite-hold. Indeholder ekstra Premium-kostume til Sigma. Marvel vs. Capcom: Infinite er påkrævet; medfølger ikke.