Marvel vs. Capcom: Infinite - Venom
Tilføjer Venom som spilbar figur på dit Marvel vs. Capcom: Infinite-hold. Indeholder ekstra Premium-kostume til Venom. Marvel vs. Capcom: Infinite er påkrævet; medfølger ikke.