Kanjozoku Game & Turbo Dash Kart
Kanjozoku Game & Turbo Dash Kart Bundle samler to radikalt forskellige racerløb for dem, der elsker udfordring og kontrol. Uanset om du glider gennem trafikken om natten eller kæmper mod rivaler på vilde, uforudsigelige baner, tilbyder denne samling variation, spænding og ren fart. Kanjozoku Game kaster dig ind i en verden af højrisiko jagter gennem bymotorveje inspireret af japansk bilkultur. Byg din maskine fra inderst til yderst, juster hver eneste detalje i din præstation, og bevis dit overherredømme mens du undgår fare i hvert sving. Turbo Dash Kart skifter fokus til farverige, kaotiske baner, hvor hurtige reaktioner og smarte opgraderinger afgør vinderen. Vælg din racerkører, finjuster din kart, og tag udfordringen op på vilde kurver og snævre sving i en række energiske løbstyper. Fra elegant præcision til eksplosiv sjov leverer denne bundle to uforglemmelige veje til sejr.