Træd ind i to spændende verdener af køreoplevelser i én episk pakke! Uanset om du navigerer i ekstreme terræner eller brænder gummi på højhastigheds motorveje, leverer denne kombi en komplet køreoplevelse, der blander offroad-realismen med street racing-adrenalinen. Mudness Offroad - 4x4 Truck Car Simulator Tag kampen op mod naturens vilde sider i den ultimative offroad-kørselsimulator. Overvind mudder, sand og sne i kraftfulde 4x4’ere bygget til ekstremt terræn. Kanjozoku Game - レーサーCar Racing & Highway Driving Simulator Games Oplev spændingen ved ulovlige gaderæs i 90’ernes Osaka. Kør legendariske JDM-biler, tilpas alle detaljer, og dominer de højhastigheds Kanjo motorveje. Spilfunktioner: - Legendariske køretøjer: Fra ikoniske JDM-biler til kraftige offroad SUV’er - Avanceret tuning: Tilpas motorer, affjedring, karrosseri, hjul, udstødningssystemer, ECU og mere - Forskellige udfordringer: Tidsangreb, leveringsmissioner, trafikundvigelse, overlevelsestasks og mere - Realistiske systemer: Avanceret fysik, dynamisk trafik og terræn, og krævende køreforhold 2 spil. 2 stilarter. 1 uundværlig pakke. Er du klar til at mestre fart og total kontrol?