Kanjozoku Game, Mudness Offroad & Buried Alive Bundle tilbyder tre intense oplevelser, der hver især udfordrer dine grænser på forskellige måder. Fra undergrundsræs til offroad-udholdenhed og psykologisk overlevelse leverer denne samling høje indsatser på alle terræner. Kanjozoku Game kaster dig ind i hjertet af den illegale racerkultur, hvor specialbyggede biler drøner gennem neonoplyste motorveje. Finjustér hver del af din bil og bevis dit værd i en verden, hvor hvert sekund tæller. Mudness Offroad udfordrer dig til at tage naturens hårdeste stier. Kryds barske landskaber, fuldfør krævende opgaver, og styr dit køretøj gennem skiftende terræn og ekstreme vejrforhold. Buried Alive tager en mørkere drejning og fanger dig i et uhyggeligt, klaustrofobisk rum uden tydelig flugtvej. Du må tænke hurtigt, bevare roen og overleve det ukendte ved hjælp af dine instinkter. Denne bundle er lavet til spillere, der søger fare, dybde og uforudsigelig spænding.