Buried Alive: Breathless Rescue
Undslippe graven i "Buried Alive"! Slip dine overlevelsesinstinkter løs! Opmærksomhed, modige sjæl! Er du klar til at begive dig ud på et benhårdt eventyr som ingen anden? Oplev den ultimative test af vid, mod og beslutsomhed i det hjertebankende spil "Buried Alive". Din mission: undslippe kistens kvælende greb og find vej til frihed! Vil du overvinde din frygt og undslippe kryptens kløer, eller vil du bukke under for mørket?