A Quiet Place: The Road Ahead
A Quiet Place: The Road Ahead er et gyser-eventyrspil for én spiller inspireret af den kritikerroste storfilmserie, der sætter fokus på en unik overlevelseshistorie efter en invasion af dødbringende væsner. I denne eksklusive spin-off kan du opleve en ung kvindes rejse, hvor hun må udholde en forræderisk apokalypse midt i personlige familiekonflikter, alt imens hun kommer overens med sin egen indre frygt. Nervepirrende atmosfære - Oplev absolut rædsel, mens du stræber efter stilhed, mens du gemmer dig for og sniger dig forbi frygtelige væsner, der kun jager ved hjælp af lyd. Ufortalt historie -- Tag på et dramatisk eventyr inspireret af A Quiet Place-filmserien som en ung overlevende, der forsøger at navigere i det nye, uhyggeligt rolige, post-apokalyptiske landskab. Uhyggelig opfindsomhed -- Find din egen vej gennem verden ved at observere dine omgivelser og udnytte værktøjerne i dine omgivelser.