Blood Hunting
Du er Chase Jones, som mistede sin familie, da han var ung. Du bliver nødt til at samle brikkerne for at forstå, hvad der skete med dem. Efterhånden som du afdækker sandheden, bliver du klar over, hvad du må gøre. Desværre er de ansvarlige begyndt at jage dig, så de kan sætte en stopper for denne efterforskning. En ukendt fremmed hjælper ved at sende tekstbeskeder til din telefon. Du skal overleve længe nok til at opdage sandheden og forsøge at gøre noget ved det.