Super Engine GT Turbo SPEC
Sæt ild til banen i gammeldags arkadestil, mens du klatrer op ad ranglisten og optjener nye forlystelser! Gør dig klar til adrenalinfyldt racersjov, mens du klatrer dig vej gennem motorsportens rangliste i ren arkadestil! Super Engine GT Turbo SPEC handler om hastighed og at skubbe dine køreevner til grænsen. Vælg mellem Novice, Junior, Senior og Pro eventserier, vælg mellem 8 unikke spillesteder og en række touring-biler, og brænd derefter asfalt af, mens du kører fra bagest i af feltet hele vejen til podiet! Præsenteret i cel-shaded 3D-stil blander Super Engine GT Turbo SPEC old-school-inspirationer med moderne visuel flair for at kunne give en frisk og uendeligt genspilbar tilgang til racing-genren. Efterhånden som du gennemfører hver begivenhed, får du adgang til nye baner og biler, så det bliver endnu mere spændende med hurtigere modstandere og mere avancerede baner, som du kan mestre.