Halo 4
Versionen af Spil efter behov understøtter engelsk.Master Chief vender tilbage for at kæmpe mod en ældgammel ondskab, der søger hævn og spreder ødelæggelse. Han er forlist i en mystisk verden og står ansigt til ansigt med nye fjender og dødbringende teknologi. Universet vil aldrig blive det samme igen. Drag ind i Infinity-mode, og oplev Halo's originale multiplayer. Eller prøv Spartan Ops med nyskabende, episodiske, historiebaserede co-op-missioner.