Mesterpakke
Nu kan du gøre din spiloplevelse endnu bedre med Halo 4-mesterpakken, en fantastisk samling af baner, rustninger, overflader, den helt nye spiltype Ricochet samt rustningsmodifikationen Modstand, alt sammen samlet for at fuldende din Halo 4-oplevelse. Halo 4-mesterpakken indeholder også Pletskudspakken, Ståloverfladepakken og Infinity-rustningsopdateringen, såvel som helt nye måder at specialisere din Spartan på med fem rustningsoverflader og otte Spartan-positurer til dit lobby-spillerkort.