Forge Island
Disse gigantiske vogtere tårner sig op over skjoldverdenens varme tropehav og kaldes "De store ambolte" af UNSC-mandskabet, der er udstationeret på den sydvestlige halvø på Requiems mindste kontinent. De geologiske date, der er blevet indsamlet fra disse øer, har givet utrolig nærring til Infinity Sciences Forge-gruppe i form af alsidig terræn, der kan tilpasses til War Games-kampsimulationerne.