Gori: Cuddly Carnage
Drevet af en umættelig interesse skabte 'Cool-Toyz Inc.' 'Ultra Pets'. De ypperste følgesvende, der aldrig sulter, ikke har brug for toiletpauser og er immune over for tidens tand. Men ingen forventede den mutation, der forvandlede disse perfekte kæledyr til ondskabsfuldt legetøj, som taget direkte fra dine mareridt, der havde til hensigt at udslette menneskeheden. Behersk eksplosive våben og ødelæggende kombinationer i en episk kamp for at forhindre Adorable Army i at erobre galaksen, og red professor Y, deres forsvundne skaber og det eneste menneske, der viste omsorg for Gori og hans venner. Pres dine kamp- og platformsfærdigheder til det yderste, mens du kæmper dig frem gennem kringlede landskaber fyldt med farefulde situationer, knivskarp voksenhumor og et benhårdt, dundrende soundtrack. Disse modvillige helte skal opspore og udslette generalerne i Adorable Army, og med hjælp fra en række uventede allierede - opdage sandheden om Cool-Toyz Inc. og afsløre hemmelighederne i dette spændende, actionfyldte hack 'n' slash-eventyr. Forbered dig på at udløse et nuttet blodbad! Spil som en badass kat - Gori er en af de seneste, syntetiske kæledyrsprototyper, der blev smuglet ud af Cool-Toyz Inc inden de blev destrueret. Den er sød og nuttet, men dødsensfarlig. MED VENNER SOM DISSE ... - Red galaksen med en samling af de mest usandsynlige helte, fra F.R.A.N.K og CH1-P til et væld af uventede allierede, med et manuskript fyldt med passion og voksenhumor, der er lige så skarp som F.R.A.N.K's knive! DRÆB MED STIL - Kæmp mod de blodtørstige horder fra Adorable Army i en hektisk kamp, og brug dit hoverboard som et våben! Sus af sted, grind og snur rundt for at forårsage et KÆMPE blodbad og opnå en høj combo-score. STIG I NIVEAU - Fra neonoplyste gader og legetøjsfabrikker fyldt med livsfarlige giftstoffer til mærkelige karnevaler og indersiden af spilleautomater - hver bane er fyldt med dødbringende miljøfarer og muteret legetøj, der presser dine færdigheder i kamp og platformspil til det yderste. GRIB TIL VÅBEN - Denne kat har kløer ... og et uovervindeligt arsenal af sprængstoffer, knivskarpe våben og teknikker, der kan låses op for, så du kan smadre den Adorable Army på den mest brutale og stilfulde måde. PÅ JAGT EFTER HEMMELIGHEDER - Brug dine ekstreme hoverboard-parkourfærdigheder til at udforske hvert et hjørne af banen for at finde samleobjekter, der giver Gori radikale nye filtre, outfits og pels-stile! SPÆKKET MED BLODSUDGYDELSER - Mal byen rød med F.R.A.N.K's sværd, mens du flænser og sønderhugger med omfattende, unødvendige lemlæstelser til følge - de mest mærkværdige legetøjsdesigns og fysiske grusomheder, du nogensinde har oplevet EKSPLOSIVT SOUNDTRACK - Skate og dræb til et originalt, sønderlemmende soundtrack sprængfyldt med energi på fra mange genrer.