West Escape: Complete Edition
West Escape kaster dig ud i en kaotisk grænse, hvor loven er på dine hæle, og rumvæsener skaber total forvirring. Som en flygtning, der desperat ønsker at genforenes med din tabte kærlighed, skal du samle skrot, opgradere dit udstyr og stå ansigt til ansigt med ubarmhjertige udenjordiske trusler. Funktioner: - Premium-udstyr: Udstyr dig for ekstra værktøjs- og våbenskade, dobbelt bytte fra ekspeditioner og reduceret håndværkstid! - Sjældent udstyr og mere: Få fat i sjældent og utraditionelt udstyr for at booste dit kraftniveau! - Ekstra valuta: Få 2000 ædelsten og brug dem til at gøre fremskridt endnu hurtigere! - Højenergi-kamp: Undvig fjendtlige angreb og ødelæg rumvæsener med kraftfulde våben som revolvere og haglgeværer. - Udstyrsopgraderinger: Saml skrot og bytte for at opgradere våben og udstyr, hvilket øger stats som hastighed og skade. - Eksplosive ekspeditioner: Træd ind i farlige områder for at opdage nyt udstyr, ressourcer og udfordringer. - Vilde Vesten møder sci-fi: Oplev en unik fusion af klassisk vestlig eventyr og kaos fra ruminvasion. - Hurtig progression: Bliv ved med at rykke frem med non-stop action, opgraderinger og intense møder. Den hurtige kamp holder dig på tæerne – undgå dødelige angreb og slå tilbage med revolvere, haglgeværer og mere. Hver kamp og opgradering bringer dig et skridt nærmere frihed og den ultimative opgør i denne eksplosive blanding af vild vest-ånd og sci-fi-action. Spænd sadlen, lås og fyr – frihed og kærlighed venter på den anden side af denne ruminfiltrerede grænse!