Rollerdrome
Rollerdrome er et singleplayer actionskydespil i tredjeperson, der gnidningsfrit blander heftige kampe med flydende bevægelser for at skabe en actionoplevelse uden sidestykke. Dominer med stil i filmiske intense kampe, hvor drab giver dig mere liv, og tricks og grinds belønnes med ammunition i dette hårdtpumpende actionskydespil. Året er 2030. I en verden styret af selskaber, hvor grænserne mellem virkelighed og præstationer er slørede, distraheres folket af en ny overdreven voldelig og brutal blodsport - Rollerdrome. Har du det, der skal til for at blive Rollerdrome-mester og opklare mysterierne bag Matterhorn-selskabets virkelige intentioner? Fra udviklerne i Roll7, der skabte den prisvindende og anmelderroste OlliOlli-serie, kommer nu Rollerdrome, et intenst hybridt skateboard-skydespil, der foregår i en stemningsfuld retro-fremtid. Indeholder: ● Et actionskydespil i tredjeperson uden sidestykke - et originalt hybridt skateboard-skydespil, der blander heftige og intense kampe med flydende bevægelser og trickmekanik til én komplementær og udfordrende helhed. ● En test af færdigheder - Tag imod en unik udfordring i hele Rollerdrome-turneringen. Etabler din dominans inden for dette område med online hiscorelister, og pres dig selv til det yderste ved at få adgang til tilstanden "Out For Blood", der tester dine færdigheder og smidighed til det ekstreme. ● En original identitet - Et helt nyt, gennemført originalt soundtrack, som kombinerer ikoniske lyde og toner fra tidsperioden med en banebrydende produktion for at skabe et hjertebankende sceneri til blodbadet, der bringes til live med en unik tegneserie-inspireret kunststil. ● En dyster sammensværgelse - Oplev et mystisk, skræmmende plot i dette særprægede retro-fremtidsunivers.