KAKU - Ancient Seal
Spil som Kaku – en ensom dreng, der bor i sneklædte bjerge, men som pludselig bliver kastet ud i et legendariske eventyr af en glemt profeti. Verden, du udforsker, blev engang formet af den mægtige Creator Saga – et guddommeligt væsen, der opretholdt balancen mellem de fire elementer. Men en dag indtraf en katastrofe, forårsaget af en mystisk kraft fra en anden dimension, og Saga forsvandt, mens elementsjælene blev spredt. Verden blev splintret i fire fjendtlige regioner, som hver regeredes af en korrumperet elementhersker. Drevet af den oldgamle profeti og i selskab med Piggy, din loyale og snarrådige flyvende gris, er Kaku den eneste, som kan gendanne balancen i verden. Udforsk glemte kontinenter, prøv kræfter med ruinernes udfordringer, kæmp mod titaniske fjender, og afslør Creator Sagas mysterier på en rejse, der er lige så episk, som den er personlig. Lær at mestre den dynamiske kamp Tilpas din kampstil med dybe evnetræer, kombobaseret kamp og kraftfuldt udstyr. Udnyt guddommelige kræfter Væk Creator Sagas legendariske kraft, der kan forvandle dig i kampen, og slip den uregerlige styrke løs i de episke opgør. Udforsk en enorm oldgammel verden Rejs rundt i forskellige biomer – fra sneklædte bjerge til giftdampende sumpe – fulde af hemmeligheder. Prøv ruinernes udfordring Træd ind i oldgamle templer fyldt med fælder, hjernevridende hovedbrud og farer for at vinde sjældne skatte. Knyt bånd til Piggy Din trofaste flyvende gris er ikke kun et komisk indslag — Piggy hjælper dig med hovedbrud, kamp og udforskning og kaster varme og charme over din rejse.