Wolf Pack - Howling Spirits
I Wolf Pack - Howling Spirits træder du i poterne på en ung ulv, som er blevet udvalgt af den gamle vogter til at begive dig ud på en dybdegående rejse. Din mission er at udforske et betagende, åbent miljø fyldt med tårnhøje skove, glitrende søer, gamle ruiner og stille menneskelandsbyer. I dette fredfyldte, men mystiske landskab er dit mål at finde dine sovende slægtninge - andre ulve spredt over hele landet - og vække dem til at danne en magtfuld flok. Men at vække disse ulve er ikke så simpelt som at puffe dem vågne. For at vække dem fra deres gamle søvn skal du dykke ned i deres drømme, der hver især er en unik verden formet af ulvens tidligere oplevelser og følelser. Disse drømmelandskaber tilbyder en række gameplay-udfordringer, lige fra at navigere i farlige platformsektioner og løse indviklede gåder til at stå over for intense jagtsekvenser og afdække skjulte ånder. Hver drøm er en test af dine færdigheder og forståelse, der kræver, at du hjælper hver ulv med at konfrontere og overvinde de problemer, der hjemsøger dem i deres søvn. Efterhånden som du gør fremskridt, slutter hver opvågnet ulv sig til din flok og bringer nye styrker og evner, der giver dig mulighed for at udforske verden dybere. Wolf Pack - Howling Spirits tilbyder en fordybende oplevelse, der blander udforskning, action og følelsesladet historiefortælling. Det er et spil om enhed, vækst og de stærke bånd, der kan dannes mellem dem, der rejser sammen. Når du udforsker denne rige verden, vil du afdække gamle hemmeligheder, konfrontere udfordringer og forberede din flok på en episk skæbne, alt imens du oplever verden gennem en ulvs øjne.