Chronicles of the Wolf
Udyret findes – og det venter på dig. I Chronicles of the Wolf spiller du Mateo Lombardo, der er den sidste lærling fra Rosenkorsordenen, som er på en mission for at jage det berygtede udyr fra Gévaudan. Dette mørke og spændende platformspil blander hurtig kamp, udfordrende udforskning og en detaljeret historie, hvilket gør det til et must-play for fans af genren. Udforsk omfattende slotte, forræderiske skove og mystiske ruiner, der alle er fulde af farer og hemmeligheder. Tal med de lokale, saml stærke våben, løs indviklede hovedbrud, og lås op for evner, der ændrer spillets gang, for at skabe din egen vej gennem denne vidtstrakte, sammenhængende verden. Undervejs møder du brutale bosser, der sætter dig under maksimalt pres. Med en særlig gæsteoptræden fra Bloodless, modstanderen med den ikoniske højrøde dragt fra en anmelderrost gotisk actionserie, som Kira Buckland har lagt stemme til. Fordyb dig i Robert Belgrades hjemsøgende fortælling, den legendariske stemme bag nogle af de mest hyldede episke fortællinger fra dark fantasy- og adventure-genrene. Chronicles of the Wolf leverer en gribende metroidvania-oplevelse, der blander hurtig kamp, en omfattende historie og dyb udforskning – og fortsætter arven fra Migami Monsterverse. Med sine fantastiske illustrerede cutscenes og et hjemsøgende soundtrack, der er komponeret af Jeffrey Montoya, skaber Chronicles of the Wolf en fordybende og filmisk oplevelse. Oscar Araujo, der er kendt for sit arbejde med en af de mest ikoniske eventyrserier i videospillets historie, bidrager med et betagende gæstetrack, der sætter den perfekte tone for denne mørke og vidtstrakte rejse og forstærker spillets omfattende atmosfære. Kombineret med dyb historisk inspiration og intenst gameplay er dette mere end bare et spil – det er din næste besættelse.