Ultros
Du vågner op strandet på Sarkofagen — en gigantisk, kosmisk livmoder, der driver rundt i rummet, hvor den gemmer på den ældgamle, dæmoniske skabning ULTROS. Fanget i et evigt kredsløb om et sort hul må du udforske Sarkofagen og møde dens beboere for at forstå din rolle. Er du den grusomme afbryder af denne cyklus, eller kan du blive et link fra ødelæggelse til genfødsel? EN PSYKEDELISK SCI-FI-REJSE ULTROS foregår i en verden med mange facetter – et vidtstrakt og fremmedartet landskab, der mylder af liv. ULTROS er funderet i science fiction og har en excentrisk grafisk stil skabt af den visionære El Huervo, der er kendt for sit arbejde på Hotline Miami, samt et mystisk soundtrack komponeret og fremført af Ratvader – Oscar Rydelius. ULTROS udforsker metaemner som mental sundhed, liv, død og karmiske cyklusser gennem sin rige baggrundshistorie og økologiske historiefortælling. EN VERDEN FULD AF KONTRASTER Oplev brutal, intim nærkamp med kosmiske livsformer drevet af en presserende følelse – hvor præcision er af yderste vigtighed, og hvert sving med din klinge tæller. Disse intense kampscener sammenstilles med dyrkning af plantelivet i Sarkofagen, der giver dyrebare øjeblikke med fordybelse og ro. Det giver større adgang til skjulte stier. EN MYSTISK LOOP MED FLERE LAG ULTROS rige verden indeholder mange hemmeligheder, som de nysgerrige – og modige – kan afsløre. En unik, loop-mekanik lader dig starte forfra i vigtige øjeblikke i historien, så du har mulighed for at finde disse hemmeligheder og låse op for forskellige områder af verden, mens du lærer nye evner på et forgrenende evnetræ. Eksperimentér, og mestr din egen kampstil, mens du udforsker ULTROS' verden. Hvert loop bringer dig tættere på sandheden ...