Castle of Heart: Retold
Red den sidste slaviske præstinde, før forbandelsen forvandler dig til støv Castle of Heart: Retold er en massivt opgraderet og udvidet version af det originale spil med betydelige forbedringer i gameplay, historie, grafik og meget mere. Tag kampen op mod troldmanden – en tjener for den onde gud Chernobog – for at redde den sidste præstinde af gudinden Mokosh og befri landet fra hans tyranni. Som den slaviske kriger Svaran skal du ikke blot overvinde magiske væsner og dødelige fælder, men også en frygtelig forbandelse, der har forvandlet din krop til sten. Du skal holde din dræberrække i gang – ellers begynder din krop at smuldre, hvilket til sidst koster dig lemmer og evnen til at bruge våben! EN UDFORDRING VÆRDIG EN RIDDER Rejs gennem fire unikke slaviske landskaber, og bevis dit værd mod troldmandens håndlangere og blodtørstige mytologiske væsner som chorter, ghouls og vodniks. Behersk dit sværd og vend kampen til din fordel med et væld af nærkamps- og afstandsvåben – fra fakler og økser til spyd og armbrøster. Test dine evner og reflekser i udfordrende bosskampe mod mægtige og skræmmende fjender. GENSKABT. FORFINET. GENFORTALT. Oplev den definitive version af Castle of Heart, fyldt med legendariske forbedringer. Dyk ned i en middelalderverden, der er smukkere end nogensinde, takket være nye animationer, opdaterede karaktermodeller, forbedret belysning, remixed musik og mere detaljerede miljøer. Nyd markant forbedret gameplay med balanceret kamp og platforming, en ny spillergrænseflade og mere responsivt styring. Nu handler alt om dine færdigheder og din strategi! EN GAMMEL SLAVISK LEGENDE Oplev den glemte legende om Svaran og Mira, der turde trodse troldmandens vilje og blev fanget i kampen mellem det gode og det onde. I Castle of Heart: Retold er hver dialoglinje omskrevet, og hver cutscene genskabt. Udfordr dig selv til at samle alle Mokoshs krystaller og lås op for helt nye slutninger!