Flintlock – Deluxe Edition
Flintlock: The Siege of Dawn – Deluxe Edition indeholder grundspillet og tre tilpasningspakker til Nor. - Flintlock: The Siege of Dawn – Noble Outfit - Flintlock: The Siege of Dawn – Champions Outfit - Flintlock: The Siege of Dawn – Vanguard Outfit Flintlock: The Siege of Dawn Fra det spilstudie A44, som står bag Ashen, kommer et sprængfarligt soulslite-spil, hvor guder og våben møder hinanden i kampen for menneskehedens fremtid. Porten til “The Great Below” er blevet åbnet og har sluppet guderne og deres dødningehær løs. Landet Kian er under belejring, og byen Dawn står på kanten af undergang. Tiden er inde til, at koalitionens hær slår tilbage. Lad hævntørsten omslutte dig, og tag rigelige mængder krudt og magi med dig, når du drager ud på episk mission for at besejre guderne, lukke porten og generobre verden. Din kamp begynder nu. Dræb. Alle. Guder.