Mandragora: Whispers of the Witch Tree
Kæmp dig frem i Mandragora: Whispers of the Witch Tree, et dark fantasy action-RPG. Kæmp mod monstre. Skab stærke opgraderinger til dit våbenarsenal og udstyr. Og udforsk alle hemmelighederne i denne enorme, ødelagte verden. TAG SKÆBNEN I EGEN HÅND Du er inkvisitor. Mens ondskaben siver ind i Faelduum gennem flænger i virkeligheden selv trodser du dit livsformål og giver dig i kast med at optrevle denne verdens skæbne. Fra Crimson Citys majestætiske højder, gennem det skumleste mørke og ind i Entropys rædsler – hvad skal din rejse dog ende med? BEHERSK SOULSLIKE-KAMPSYSTEMET Vælg mellem seks unikke klasser, og brug klinger og magi til at mestre din kampkunst i brutale opgør. Undvig, parer og slå til i det perfekte øjeblik i jagten på ondskabsfulde fjender og bosser fra dine værste mareridt. FORTAB DIG I EN MØRK FANTASYVERDEN Lad dig opsluge af en grusom fortælling med mange forskellige slutninger, som er skrevet af Brian Mitsoda og har et uforglemmeligt soundtrack af Christos Antoniou (Septicflesh) og FILMharmonic Orchestra Prague. 60 missioner og 75 unikke lokationer venter på at blive opdaget af dig i en stor, sammenhængende verden. KÆMP DIG FREM Skab din egen inkvisitor, som du kan udvikle gennem seks talenttræer. Vælg mellem hundredvis af opgraderinger af evner og kampfærdigheder. Og du kan også skabe magtfulde våben og effektivt udstyr til din egen spillestil, så du dør mindre og uddeler dødsstødene hurtigere. Har du ikke spillet RPG- eller Soulslike-spil før? Sæt sværhedsgraden til dit eget niveau i indstillingerne.