Mandragora: Whispers of the Witch Tree - Mørk ale-quest
Tag på en spændende quest i Faelduums verden: Mørk ale! Løs mysteriet om de hemmelige ingredienser i en mystisk øltønde i kælderen under Rosalies kro. Du skal ikke kun teste dine evner i kamp ... men også dit talent for ølsmagning! Grib din flagon, inkvisitor! For det bliver en lang nat ...