Ghost Master: Resurrection
Kommander en hær af spøgelser Påkald og kontroller en legion af spøgelser, banshees, gremlins og mere, hver med unikke evner. Dine uhyggelige håndlangere er mere skræmmende (og underholdende) end nogensinde. Strategi møder det overnaturlige Bland taktik, eventyr og ressourcehåndtering i en sømløs gameplay-loop, der udspiller sig i en rigt udbygget paranormal verden. Løs mysterier, slip rædslen løs Hver hjemsøgelse er et puslespil. Brug spektrale strategier og kræfter til at afdække hemmeligheder, manipulere dødelige og fuldføre mål. Genopdag frygten Ghost Master: Resurrection inviterer dig til at mestre kunsten at skabe frygt i en smukt genopfundet overnaturlig legeplads. De døde er genopstået... og de er under din kontrol.