Ghostly Defence
Spøgelsesagtigt forsvar Velkommen til Ocean Avenue, et nyt niveau i Ghost Master Resurrection. De dødelige, der bor i denne beskedne forstadsbolig, er en afslappet familie med få bekymringer, eller det tror de i hvert fald! Der kommer en ny mode til Ghost Master Resurrection - Defence. De gemene Ghostbreakers har iværksat et massivt angreb. Undgå deres fælder, tilpas dig og slipp af med Ghostbreakers!