Solid Ice and Terror
Frygtelig nat Undslippe den bitre kulde udenfor. Skrig ekkoer over isen og fejrer sejre og mesterskaber fra tidligere år. En kæmpe industriel hockeyarena har været forladt i årevis. Lysene blinker over tomme tribuner og arret is. Dødelige træder ind og tror, at deres største fjende er polarvirvelen, men udenfor lurer noget langt værre på skøjtebanen i aften. Det, der ser sødt ud, kan være lige så skræmmende. Dommerne ser til fra det hinsides. I Canada er hockey livet – selv i efterlivet. Noget langt værre end kulden lurer på skøjtebanen denne vinteraften. Reglerne for det naturlige og det overnaturlige kan ændre sig uden varsel. Nogle vil græde i årtier. Andre vil være hjemsøgt for evigt. Vi introducerer et nyt niveau, der foregår i en industriel canadisk hockeyarena et eller andet sted i Canada. Vi giver dig 514 gæt på, hvor det er. Hver fløjte skærer gennem mørket, og hver beslutning føles endelig. Pas på den overnaturlige dommer, Jacques Rougeau, der er på arbejde. "Retfærdighed er ikke fair. Jeg er ligeglad med, om du bliver snydt..."