Ashes & Abyss
Aske og afgrund En lille tankstation ligger lige i udkanten af byen. Dødelige samles omkring et lejrbål på campingpladsen lige på den anden side af gaden. Gør denne tur til et nyt niveau - Tankstation - til en nat, som de dødelige aldrig vil glemme. I mellemtiden brygger der sig en rædsel under bølgerne på den anden side af byen. Havet tager langt mere, end det giver, i det nye niveau - Marine. To nye karakterer slutter sig også til din liste. Befri Pyro og Bathys fra deres lænker!