Between Worlds
Mellem verdener Ikke alle steder er beregnet til at være destinationer. Togstationen er et sted for ankomster, afgange og flygtige møder. Dødelige passerer igennem uden nogensinde at føle sig sikre, som om de bliver overvåget. Perronerne forsvinder i mørket. Tunnelerne genlyder af fjerne lyde fra fortiden og nutiden. Panikken spreder sig hurtigere, end den fantomagtige togkonduktør kan betjene sit lokomotiv. Vi introducerer et nyt togstationsniveau bygget på menneskemængder, åbne rum og ubarmhjertig bevægelse. Intet sted føles nogensinde sikkert. Vi introducerer en ny spiltilstand: Second Side of the Coin. For første gang kan du træde ind i rollen som en spøgelsesjæger, der jager spøgelser, sætter fælder og oplever frygt fra den anden side – hvor kontrollen er flygtig og skrøbelig, ressourcerne er begrænsede, og hver eneste fejl betyder straf.