Gas Station Simulator handler om at renovere, udvide og bestyre en tankstation ved motorvejen midt i ørkenen. I spillet får du mulighed for at drive din virksomhed, som du vil, og det kan gøres på mange forskellige måder. Køb en forladt tankstation langt ude på bøhlandet, og sæt den i stand til fordums storhed. Fjern murbrokker og gamle møbler, giv væggen en gang spartelmasse, mal og indret stedet efter din smag. Men pas på, at du ikke brænder alle pengene af på kosmetiske forbedringer, du har trods alt en tankstation, der skal løbe rundt. Reparér udstyret, og køb det, der ikke kan repareres, så du kan komme i gang med at servicere dine kunder og tjene penge til flere forbedringer og mere istandsættelse. Can Touch This DLC Byg op, og byg om! Tag sagen i egen hånd, næsten bogstaveligt talt. Med din nye, driftsikre hammer kan du bygge om som aldrig før. Renovér væggene, som det passer dig, og lav om på deres udstyr og dekorationer, som du lyster. Bestem, hvor skraldespandene skal stå, eller hvor kasseapparatet skal flyttes hen. Vis folk den rigtige måde at stå i kø på, så de ikke fylder for meget. Din karriere som indretningsarkitekt vil nå helt nye højder. Mal og lakér! Du behøver ikke længere at stirre på et blankt lærred! Snup din spraymaling, og sæt dit personlige præg på alle overflader, du kommer i nærheden af. Du vælger selv størrelse og rotation, så du kan male alt fra store vægmalerier til småbitte påskeæg, der er gemt i hjørnerne af din tankstation. Kombinér eksisterende motiver med hinanden for at skabe endnu mere omfattende og komplekse kunstværker. Og hvis du føler, at du er ved at løbe tør, er der flere malerier gemt overalt omkring dig! Pakhus og værksted Føler du nogensinde, at din tankstation mangler noget? At helhedsindtrykket famlede, når man vendte blikket væk fra hovedbygningen? Bare rolig, fremtiden er ankommet. Fra borde til skriveborde til bannere og lys: Dit pakhus og værksted kan nu få et bredt udvalg af tilbehør! Du kan dekorere hele din tankstation i meget højere grad. Få diamanten i sandet til at funkle endnu mere. Festen er lige ved at begynde med nyt indhold i denne gratis DLC. Et festlokale, samleobjekter, popularitetsforøgelser og is for at få alle begejstrede! Lad festen begynde Der er intet som en cool natfest midt i ingenting. Når den normale kundetrafik aftager, kan dette være en anden indtægtskilde at udforske. Skab et fantastisk feststed for at tiltrække folk, tilbyd dem interessante produkter og imødekom deres behov. Jo mere succesfulde dine fester er, og jo mere tilfredse festdeltagerne er, jo flere penge tjener du, og jo større bliver festen.