MD Games S.A.Simulering
Gas Station Simulator Gas Station Simulator handler om at renovere, udvide og bestyre en tankstation ved motorvejen midt i ørkenen. I spillet får du mulighed for at drive din virksomhed, som du vil, og det kan gøres på mange forskellige måder. Gas Station Simulator - Airstrip DLC Biler er skønne, men måske er fly endnu skønnere? Byg en lille landingsbane, så du kan hjælpe Joe med hans luftruter i dette DLC. Hils på Joe Joe er en gammel pilot, der flyver med et lille fly. Han er lidt sær, og en dag beder han dig om at hjælpe ham med projektet. Han skal bruge et sted at lande ude midt i ingenting, så han kan mellemlande på vej til sin destination. Til gengæld vil han give dig en bid af kagen. Landingsbanen Du har masser af plads, og det viser sig, at der under anden verdenskrig var en militærlandingsbane tæt på din tankstation. Det kan vel ikke være så svært at sætte den i stand, vel? Måske kan du endda gå skridtet videre og bestille noget flybrændstof og nogle reservedele til fly. En vindpose ville heller ikke være af vejen, og nogle lamper kunne blive nyttige, for sommetider skal du hjælpe ham med at lande. Lad os se, hvordan det går, og hvad Joe har gang i ... Festen er lige ved at begynde med nyt indhold i denne gratis DLC. Et festlokale, samleobjekter, popularitetsforøgelser og is for at få alle begejstrede! Lad festen begynde Der er intet som en cool natfest midt i ingenting. Når den normale kundetrafik aftager, kan dette være en anden indtægtskilde at udforske. Skab et fantastisk feststed for at tiltrække folk, tilbyd dem interessante produkter og imødekom deres behov. Jo mere succesfulde dine fester er, og jo mere tilfredse festdeltagerne er, jo flere penge tjener du, og jo større bliver festen. Mere popularitet Fester er også et fantastisk værktøj til at øge din popularitet, især for dem, der kæmper med at øge populariteten på højere niveauer. Hver opgradering af dit festlokale åbner nye muligheder for popularitetsforøgelser som en ekstra bonus ud over alle de andre belønninger. Is-tid Party Time introducerer isboden med sit eget minispil og interaktioner, ikke kun for at supplere festtemaet yderligere, men også for at give dig noget andet at lave på din tankstation. Jo mere variation, desto bedre. Og mere Der er mere. Små ting og ikke så små, som en tablet-lignende enhed, der giver dig adgang til computeren fra hvor som helst. Slut med at løbe halvvejs rundt på tankstationen for at tjekke noget eller sætte noget op. Og vi introducerer samleobjekter, der kan findes over hele spillet.