Exit Bundle
Detaljerne er forskellen mellem liv og død. Denne definitive samling fra Take IT Studio samler fire intense psykologiske oplevelser, der belønner et skarpt øje og straffer den mindste fejl. Uanset om du lukker butikker under en tyrannisk chef, jagter overnaturlige anomalier eller skjuler en flugtplan for kidnappere, er der ikke plads til fejl. 1. The Stairwell En massiv vertikal labyrint venter. Som sikkerhedsvagt skal du navigere i en umulig bygning, hvor miljøet konstant skifter. 🔍 Find fejlen: Fortsæt opad, hvis det er normalt; løb ned, hvis du ser en anomali. 🕯️ Nightmare Mode: Trods mørket med intet andet end et flakkende stearinlys. 2. There’s a Gun in the Office Du er en fange med fem dage til at finde en vej ud. Udforsk dine omgivelser, mens dine kidnappere er væk, men vær advaret: de bemærker alt. 🕵️ Stealth & Strategi: Planlæg din rute omhyggeligt for at nå kontorvåbnet. 🧹 Slet dine spor: Hver skuffe og lyskontakt skal returneres til præcis deres oprindelige tilstand. 3. Before Exit: Supermarket Gangene er stille, men presset er øredøvende. Luk butikken perfekt, eller bliv fyret på stedet. 🛒 Daglige opgaver: Lås køleskabene, sluk lyset og vask gulvene. 🧐 Skarpt blik: Jagt små fejl som udløbne produkter eller ødelagte neonskilte. 4. Before Exit: Gas Station Nattevagten slutter på en fjerntliggende station, og chefen kræver perfektion. Gennemfør din tjekliste, før du endelig kan tage hjem. 🧼 Rengøring og organisering: Vask gulve, ryd op i værkstedet og fyld hylderne op. ⛽ Udendørs opgaver: Administrer brændstofstandere og skrub oliepletter væk.