Dyk ned i Before Exit-universet med denne særlige bundle med 2 spil! Indeholder: 🛒 Before Exit: Supermarket – udforsk mysterierne i et forladt supermarked. ⛽ Before Exit: Gas Station – løs gåder og bring lyset tilbage til en øde tankstation. Få begge spil med rabat og oplev den fulde Before Exit-historie!