Before Exit : Supermarket
I Before Exit: Supermarket er dit job som supermarkedsansat at lukke butikken om natten. Da alle er gået hjem, har din leder givet dig ansvaret for at låse af. Kan du klare det? Spillet kombinerer roguelike-elementer med logiske gåder og walking simulator-genren for at skabe en unik oplevelse. Spil dag for dag for at finde alle opgaverne, og husk hver eneste detalje, før du tager hjem. Sørg for at slukke alt lyset, lukke alle køleskabe og rengøre det tvivlsomt rene gulv. Men vent – er det der for gammel yoghurt? Er der et bogstav i neonskiltet, der ikke lyser? Er der nogen, der har efterladt et stykke papir bag disken? Din chef er ekstremt streng, så hvis blot én betingelse ikke er opfyldt, vil du stå over for den barske virkelighed: at blive fyret. Presset er stort. Kan du håndtere det? Skæbnen for dit virtuelle job er i dine hænder.