Let Me Sleep
I Let Me Sleep er du hjælper for en fyr, der er så træt, at han aldrig kan få søvn nok. Hvilket ikke er overraskende, når man tænker på, at han prøve at sove i et hus fyldt med rædsler og uhyrer! Du kan være en hjælpende hånd i hans liv, løse uhyggelige hovedbrud og udføre opgaver, der kan være beskidte, alt sammen bare for at hjælpe din ven med at sove trygt. Der er hemmeligheder skjult bag hver en dør, seng og sprække i gulvet. Jo længere du når, desto mere uhyggeligt bliver det!