The Stairwell
Det er din første dag som sikkerhedsvagt i en mystisk bygning designet af en ukendt arkitekt. I det store trappeopgang skal du inspicere etagerne for rapporterede mærkelige fænomener. Gå gennem bygningen og vælg omhyggeligt, hvilken vej du skal gå, baseret på dine fund. Sådan spiller du: Hvis alt er normalt, fortsæt op ad trappen. Hvis du bemærker en anomali, skal du hurtigt gå ned ad trappen. Gå ikke glip af for mange anomalier. The Stairwell er et psykologisk gyserspil inspireret af anomaliloop-spil som The Exit 8, med en ny vertikal dimension i massiv skala. Der er over 50 anomalier at afdække på tværs af alle sværhedsgrader. Du kan se, hvor mange der er tilbage at finde, når du har vundet et spil. Anomalier, du ikke har set, vises normalt først. Tilpas sværhedsgraden i dit spil. I mareridt-tilstand skal du være opmærksom på, at lyset er slukket. Kan du finde uregelmæssigheder i total mørke med dit lys?