Oplev de to mest stressende vagter i dit liv. Uanset om du er en supermarkedsmedarbejder, der er besat af hver eneste lyskontakt, eller en gambler med alt på spil i et dødbringende lykkespil, kan ét forkert træk blive dit sidste. Denne bundle parrer minutiøs opgavestyring med nervepirrende spænding. 1. Before Exit: Supermarket Gangene er tomme, men presset er stort. Som supermarkedsansat er dit job at låse af – men din leder leder efter enhver undskyldning for at fyre dig. Perfektion er den eneste måde at beholde dit job på. 🛒 Daglige opgaver: Sluk alt lyset, lås køleskabene og vask gulvene. 🧐 Sans for detaljer: Find de mindste fejl, fra for gammel yoghurt til blinkende neonskilte. ⚠️ Alt på spil: Én glemt opgave betyder, at du bliver fyret. 2. There’s a Gun in the Office Du er blevet kidnappet og låst inde i et rum. Dine kidnappere vender tilbage hver dag, så hvert træk du gør, skal være fuldstændig diskret. Du har fem dage – mandag til fredag – til at finde din flugtrute og nå frem til kontoret, hvor våbnet opbevares. 🕵️ Slet dine spor: Efterlad alt præcis som du fandt det. En enkelt åben skuffe eller en flyttet stol vil afsløre dig. ⏳ Femdages-grænse: Planlæg dine bevægelser omhyggeligt, mens dine kidnappere er væk, for at finde vej ud. 🌑 Psykologisk overlevelse: Oplev den knusende spænding ved at være fanget, hvor strategi og snilde er dine eneste våben.